TRIPOINT TROY SIGNATURE

predojačevalniki, ojačevalniki, integrirci, receiverji, tunerji, lampaši, tranzistorji, digitalni ojač, ojač. za slušalke.... ostalo

TRIPOINT TROY SIGNATURE

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Po Feb 02, 2015 4:57 pm

V »visokih« avdiofilskih krogih v ZDA, Evropi, predvsem pa na daljnem vzhodu, kjer epicenter avdiofilskega dogajanja še vedno predstavlja Hong Kong, se je v zadnjih petih letih razvila močna zavest, ne le o pomembnosti kakovostne ozemljitve avdio sistema, pač pa predvsem o naprednih tehnikah, ki v vseh ozirih presegajo obstoječe »klasične« ozemljitvene tehnike. Ne gre torej za že tisočkrat prežvečeno »debato« o polaganju bakrenih valjancev po vrtu, ki je v primerjavi z novejšimi spoznanji o pomembnosti, predvsem pa o tehnikah »odplakovanja« EMI/RFI in drugih motenj iz avdio signala, zgolj primitivna oblika dopolnitve ali celo nadomestitve klasične ozemljitve.

Ta trenutek lahko na prste ene roke (pa še to ne na vse) preštejemo podjetja ali posameznike, ki se bolj poglobljeno ukvarjajo z ozemljitvenimi tehnikami v avdiu, med katerimi sta vodilna dva: ameriški Tripoint (http://www.tripointaudio.us/PRODUCTS.htm) in švedski Entreq (http://www.entreq.com/products/ground-boxes-17667704). Prvi priporoča predvsem dodatno ozemljitev ohišij avdio naprav, drugi ozemljitev avdio signala, vendar pa ob spoznanju, da obe tehniki prinašata zvokovne izboljšave, obe podjetji sedaj glede te podrobnosti posegata tudi na vrtiček druge. Tako lahko imetnik naprave sam preizkuša in se odloči, katera mu bolj ustreza, čeprav so proizvodi teh dveh proizvajalcev razmeroma različni tako po tehnikah, kot po izdelavi in delovanju.

Glede na to, da sem nedavno kupil Tripoint Troy Signature, se bom osredotočil na to napravo, ki me je »srbela« že dalj časa. To, kar sem v zadnjih letih lahko prebral o tej napravi ter ob pogovorih z avdio kolegi, ki ga uporabljajo, me je prepričevalo v (varno) odločitev o nakupu in nisem se zmotil. Nasprotno. Če bi Troy Signature poimenovali samo kot »ozemljitveno napravo«, bi bila taka označba zelo poenostavljena. Troy je popolnoma pasivna filtracijska komponenta, ki kanalizira EMI/RFI in druge motnje stran od avdio naprav (morda celo nazaj v omrežje...), preprečuje povratne zanke ter izenačuje ozemljitveno impendanco avdio komponent. Kot rečeno, Troy deluje popolnoma pasivno, čeprav bi koga v nasprotno lahko prepričeval kabel, ki ga povezuje z električno napeljavo. Čeprav ga vključimo v »električno dozo« na steni (ali v razdelilec), pa je v funkciji namreč samo »zemlja«, plus in minus »visita v zraku«. Z napravo kupec dobi tudi komplet štirih ozemljitvenih kablov različnih dolžin in celotna prezentacija je na najvišji kakovostni ravni.

Troy se z posebnimi ozemljitvenimi kabli povezuje z ohišji komponent. To dejstvo pa neredko povzroča nemalo težav, saj večina avdio naprav na zunanji strani nima priključkov za ozemljitvene kable, pač pa temu namenu služijo razni vijaki. Ker takšne šalabajzerske tehnike priključevanja meni niso blizu, sem pri vseh komponentah izvedel majhne modifikacije tako, da se kabli na komponente priključujejo podobno kot zvočniški. Druga stvar, ki jo je treba vedeti pri uporabi je, da zvokovni učinki niso zaznavni takoj ampak šele po določenem času. Moje izkušnje in izkušnje mojih znancev so precej različne, zato bi bilo najbolj varno reči, da Troy deluje približno po naslednjem časovnem scenariju: 10% po dveh do štirih urah, 60-80% po 48. do 72. urah in 100% po enem do treh mesecev. Čeprav Miguel Alvarez (lastnik Tripoint Audio) to napravo demonstrira po sejmih in domovih, pa enostavne A/B primerjave ne pokažejo niti 50% vsega, kar Troy Signature sicer zmore, so pa kljub temu dovolj nazorne za vzbuditev zanimanja ali osnovno seznanitev z učinki.

No, kaj se torej zgodi, ko prvič priključite komponento na Troy in poslušate glasbo. Pravzaprav nič posebnega vsaj nekaj ur, potem pa se začnejo počasi pojavljati nekatere zvokovne spremembe – nek detajl tu, drugi tam, enkrat sistem zveni bolj čisto, drugič nek inštrument dobi bolj izrazite konture,...ipd, skratka nič preveč otipljivega ali zanesljivega, saj se take stvari lahko dogajajo tudi zaradi drugih okoliščin, na primer zaradi nihanja kakovosti elektrike in drugih spremenljivk. Čez nekaj dni pa se pojavijo prve večje spremembe – izboljšave, ki so pravzaprav presenetljive. Ne glede na to, kako velik in obsežen zvočni oder je sistem sposoben pričarati, ga Troy večkratno poveča v vseh dimenzijah. Pa to mogoče niti ni najbolj pomembno, bolj pomembna je vsebina. Posamezni inštrumenti so lažje razločljivi, posamezno in od skupin, umetnikove bravure postanejo še bolj izrazite, timbralne teksture še bolj saturirane. Človek dobi občutek, da je bližje glasbenemu dogodku – orkestru, dvorani, umetniškemu delu. Vse te izboljšave so enako izrazite, tako pri nizkih, kot pri visokih glasnostih, kjer pa nastopi naslednje presenečenje. Red in disciplina tudi pri krešendih ali daljših, skrajno glasnih in zelo kompleksnih pasažah, kako enostavno in preprosto je v tej »gneči« lahko slediti prav vsaki, še tako nežni melodiji kakega inštrumenta, ki prej praktično ni bila opazna. Navedel bom samo en primer, ki ga nazorno pokaže, po mojih izkušnjah in prepričanju, eden najbolj realistično zvenečih posnetkov sploh in hkrati tudi eden najtežjih posnetkov za reprodukcijo – Prokofiev: Excerpts from the ballet Romeo and Juliet (Sheffield Lab, LAB8). Gre za t.i. direct disc recording, ki je po eni strani izredno zahteven za vsak avdio sistem, vendar pa, če ga je sistem sposoben »prežvečiti«, je to hkrati tudi eden najbolj zadovoljivih in impresivnih posnetkov, ki pokaže tudi irelevantnost prepričanj t.i. struje relativizacije popolnega zvoka in reprodukcije, ki sloni na tezi, da pri reprodukciji ni nič zanesljivega in oprijemljivega, saj ne vemo točno, kako je neka glasba, orkester ali inštrument zvenel v živo, ne vemo, na kakšnih inštrumentih je orkester igral, kaj je imel producent v mislih z določeno odločitvijo pri snemanju, ne poznamo dvorane, njenih akustičnih lastnosti...ipd v nedogled. Dobesedno vzeto vsemu temu ni mogoče ugovarjati, vendar je ta teza že v osnovi zgrešena, ker ne upošteva nekega dejstva. Ko enkrat slišite živ zvok, živ koncert izveden z neojačanimi inštrumenti v naravnem okolju (dvorani) in ga spoznate, potem si za vedno zapomnete njegovo vseobsegajočo bit - doživetje živega zvoka, ki onemogoča, da bi živ dogodek še kdaj zamenjali za reprodukcijo. Pokojni HP je pred davnimi leti v zvezi s tem vprašanjem zapisal, da ko človek enkrat vidi mačko in dojame njeno mačjost, je ne bo mogel nikoli več zamenjati za katerokoli drugo žival, ne glede na to katere pasme ali velikosti je. Tista njena značilna mačjost opredeljuje njeno bistvo in jo loči od vseh drugih vrst živali in enako je tudi pri živem zvoku in reprodukciji. Ne gre za (nepomembne) podrobnosti na katere se nekateri ob pomanjkanju znanja in izkušenj obešajo do onemoglosti. Gre za tisti značilni občutek, ki ga lahko doživite samo ob poslušanju žive glasbe in ta je vedno in povsod v osnovi enak in tega je kar težko prenesti na posnetek. Zato sploh ni pomembno, kje je posnetek nastal, v kakšni dvorani, s kakšnim orkestrom, s kakšnimi inštrumenti in glasbeniki, s kakšnimi mikrofoni, kdo ga je posnel, s kakšno tehniko, mikrofoni in kako je bil kasneje morebiti obdelan, kakšna je bila, relativna vlaga v dvorani in ali je dirigent vstal z levo ali desno nogo. Dober posnetek (bolj ali manj) na vrhunskem sistemu prinese tisti značini občutek, ki ga imamo ali dobimo samo pri živi izvedbi in ta ni prav nič odvisen od vseh zgoraj navedenih elementov. Ima tisto karakteristično mačjost in enako je pri posameznih inštrumentih. Ko enkrat slišite violino in spoznate njen značilni zven, si ga boste zapomnili za vedno in ga boste vedno kot takega tudi prepoznali ne glede na to, ali jo je izdelal signore Stradivari, Amati, Guarneri ali pa Blaž Demšar iz Selc. Kdo jo je izdelal sploh ni pomembno! Pomemben je značilni zvok, ki je lasten prav vsaki violini in jo loči od vseh ostalih inštrumentov in ta je prepoznaven vedno in povsod in to je legitimna referenca, ki nam lahko služi pri ocenjevanju sposobnosti avdio sistemov.

Ta kratek izlet, ki ga lahko interpretirate kot nasprotovanje subjektivizaciji vsega kar je povezano s reprodukcijo zvoka ter nasprotovanje nepriznavanju popolnega zvoka kot reference pri ocenjevanju avdio naprav, je bil pomemben zaradi boljšega razumevanja vseh vidikov, globine in narave zvokovnih izboljšav, ki jih prinaša Tripoint Troy Signature. Cela prva stran zgoraj omenjenega Sheffieldovega LP-a postavlja pred sistem zahtevno nalogo, kako prejadrati cca. 20 minut, na trenutke izredno zahtevnega glasbenega materala. Ta posnetek ima prav vse kar potrebujete za ocenjevanje tudi najboljšega avdio sistema: ogromen glasbeni oder, ki se sliši celo na sistemih nižjega kakovostnega ranga, dinamične gradacije na vseh možnih ravneh od najbolj finih do kolosalnih krešendov, ki jih prepričljivo zmorejo reproducirati le zelo, zelo dobro sestavljeni sistemi najvišjega ranga, pa fenomenalno posnete barve prav vseh inštrumentov v orkestru in končno celoten frekvenčni spekter, ki jasno pokaže tozadevne omejitve sistema, pa še kaj bi se našlo. No, Tripoint Troy sistemu omogoči, da bolj verno prenese dinamična stopnjevanja in prehode, ki so zato manj tipično reprodukcija in bližje naravni dinamiki, ki ni nikoli restriktivna, nikoli utrujajoča, vedno kot sama po sebi umevna in vedno dih jemajoča. Najbolj presenetljivo od vsega pa je bilo kako z njegovo pomočjo sistem bolje prejadra najtežje in najbolj kompleksne glasbene pasaže na koncu prve strani (Act II. Finale), ko trije ali štirje posamezni inštrumenti in še nekaj skupin zraven, igrajo vsak svojo linijo melodije tam nekje na ravni mezzoforte. Pozor! Vsak svojo linijo melodije..., pa vendar se s takšno lahkoto sledi katerikoli od njih, kot da bi bili inštrumentalisti pred vami. Pravi glasbeni realizem.

Reprodukcija s Troyem se zdi tudi hitrejša, bolj »polna«, umetniško bolj izrazita, jasna in izčiščena in zato manj mehanična, manj reproducirana in tu pridemo do bistva delovanja te naprave. Če bi moral v enem stavku opisati njen učinek, bi bil zelo enostaven: Troy v sistemu poveča glasbeni realizem, reprodukcija, ne glede na to, na kako visoki ravni je, postane bolj naravna in še manj reprodukcija. Večjega komplimenta avdio napravi ni mogoče dati. Seveda ima tak učinek tudi logično razlago. Kot je bilo navedeno v začetku, je eden od Troyevih nalog pasivna filtracija EMI/RFI in druge nesnage, ki v sistem ne prihajajo samo od zunaj, pač pa tudi iz komponent samih in če vse to odstranimo, to mora imeti neke zvokovne posledice in te so v »sozvočju« zgoraj opisanih, njihova intenzivnost pa bo odvisna od okolja in inherentnih lastnosti samih naprav. Zato so učinki te naprave univerzalni, samo stopnja lahko varira. Torej, govorili smo o izjemnem povečanju glasbenega odra, hitrosti, jasnosti, izčiščenosti in dinamični »sproščenosti«, ki za seboj potegne timbralno saturacijo, vendar to še ni vse. Moj sistem je že v osnovi zelo tih, kar pomeni, da je osnovni šum zelo nizek. Tudi pri polni koncertni glasnosti iz zvočnikov iz poslušalnega mesta pred začetkom glasbe ni slišati ničesar. Občasno, ko gre kakšna cev h koncu svojega življenja ali je v osnovi glasnejša, je sicer moč slišati blag šum, s Troyem pa je to ozadje postalo še bolj »temno« in tiho in verjetno tudi ta lastnost prispeva svoje k celotnemu zvokovnemu občutku.

Namen tega pisanja (spet!) ni bil test ali kaj podobnega, pač pa sem želel širšemu krogu zainteresiranih avdiofilov predstaviti relativno novo tehniko izboljševanja zvoka, upam si trditi, prav vsakega avdio sistema. Njegova cena žal onemogoča širšo »uveljavitev«, bo pa morda v prihodnosti nekdo drug ponudil podobno napravo za bistveno nižjo ceno. Entreq pristop je nekoliko drugačen od Tripointovega in omogoča uporabniku postopno nadgradnjo, zato je cenovno bolj vabljiv, čeprav tudi njihova top-of-the-line kombinacija naprav in kablov ne odstopa prav veliko od cene Troya. Marsikje boste lahko prebrali, da je Tripoint Troy Signature nenadomestljiv del vsakega visokokakovostnega avdio sistema in, da brez njega praktično ni mogoče ugotoviti, kakšne so v resnici sposobnosti vašega avdio sistema. Nekateri celo trdijo, da je Troy v sistemu povzročil revolucionarno transformacijo zvoka in, da je to najbolj pomembna komponenta sistema. Sam raje ne bi šel tako daleč, sem pa fasciniran kako globoke in za reprodukcijo pomembne posledice ima njegova umestitev v sistem in zato ga lahko samo močno priporočim.

Na tem mestu pa se zgodba o novih ozemljitvenih tehnikah pravzaprav šele dobro začne. Kot sem omenil na začetku, proizvajalec napravi prilaga štiri ozemljitvene kable. Prepričan sem, da se bo komu zdela pomembnost kakovosti ozemljitvenih kablov enako, če ne še bolj neverjetna, kot pri vseh ostalih kablih, ki jih sicer uporabljamo. Kakovost ozemljitvenih kablov je še kako pomembna. Nekateri pravijo, da enako kot sama ozemljitvena naprava, če ne še več. Znano? Če si Troy Signature predstavljate kot velik in močan sesalec EMI/RFI in drugih motenj, potem naj ozemljitveni kabli predstavljajo sesalne cevi in pri tem je fizika relativno enostavna. Večja je cev, več prahu bo prenesla do sesalca in hkrati hitreje in ravno kapaciteta in hitrost »odsesavanja« teh motenj je odločilna za učinkovitost naprave. Seveda ni vse v kapaciteti in hitrosti, da ne bo kakšne pomote. To je samo neka osnovna usmeritev in poenostavljena razlaga delovanja, realizacija te naloge pa je dolgotrajen in zelo zahteven proces, ki ga za enkrat obvladajo le redki. O vsem tem bo »tekla beseda« v nadaljevanju te teme, zato stay tuned.

O izkušnjah drugih uporabnikov in lastnikov Tripoint Troy Signature in Emperor, si lahko preberete na WBF, AudiogoN in Audio Exotics forumih.

Tripoint Troy Signature.jpg
Tripoint Troy Signature.jpg (48 KiB) Videno 24213 krat
Marko Puš
mod
 
Prispevkov: 196
Pridružen: To Feb 24, 2009 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Re: TRIPOINT TROY SIGNATURE

OdgovorNapisal/-a 911GT3 » Po Feb 02, 2015 10:41 pm

Hvala za izčrpen test iz prve roke. Res zanimivo branje.
Sam sem o tripoint troy-ju prebral vse kategorije je na svetovnem spletu. Večina jih trdi, da ga ne smeš poskusiti, če nimaš denarja za nakup.
Sedaj, ko ga že nekaj časa preizkuša Marko in trdi, da je vse res...bo čakanje na "priložnost " še težje. Pa še močan dolar nam močno nagaja.
Uživaj v poslušanju. Ostali pa k "namenskemu varčevanju" kot se je včasih rekli.

Edina dobra stvar je, da ti Troy po o mojem pride prav, ne glede, če zamenjaš kakšno komponento v sistemu. Torej enkrat za vselej...samo kdaj
911GT3
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Feb 10, 2014 7:54 pm

Re: TRIPOINT TROY SIGNATURE

OdgovorNapisal/-a 911GT3 » Po Feb 02, 2015 10:51 pm

Dobro, da je po ZDA in Hongkongu Tripoint Troy Signiture tudi Sloveniji...
911GT3
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Feb 10, 2014 7:54 pm

Re: TRIPOINT TROY SIGNATURE

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Sr Feb 04, 2015 10:00 am

"Pravih" testov naprave Tripoint Troy Signature žal ne boste našli nikjer, obstaja pa test njegovega predhodnika Troy (http://www.tripointaudio.us/REVIEWS.htm). Kolikor mi je znano, je Tripointova proizvodnja zasedena (beri prodana) za pol leta v naprej in ob taki situaciji je razumljivo, da testov ni. Tripoint Troy Signature je eden redkih avdio izdelkov v zgodovini, ki se prodaja sam oziroma samo na podlagi "ustnega izročila". Poglejte na splet, ali je na prodaj kakšen rabljen primerek...http://www.hifishark.com/search?q=Tripoint...

Zato pa je Entreq bolj "pokrit" s testi in eden boljših je tale: http://www.theaudiobeat.com/equipment/entreq.htm. Spisek ostalih boste našli tukaj: http://www.entreq.com/downloads/reviews-22091780. Pripravite robčke za brisanje sline. :lol:
Marko Puš
mod
 
Prispevkov: 196
Pridružen: To Feb 24, 2009 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Re: TRIPOINT TROY SIGNATURE

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Če Feb 12, 2015 4:05 pm

Prvi "uradni" test se je končno le pojavil...

http://hifilivemagazine.com/tripoint-troy-signature/
Marko Puš
mod
 
Prispevkov: 196
Pridružen: To Feb 24, 2009 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

TRIPOINT THOR SE

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Sr Apr 15, 2015 8:01 pm

V internetni avdio reviji Stereo Times si lahko preberete test ozemljitvenih kablov Tripoint Thor SE.

http://www.stereotimes.com/post/tripoin ... ing-cable/

1406733450.jpg
1406733450.jpg (115.5 KiB) Videno 23855 krat
Marko Puš
mod
 
Prispevkov: 196
Pridružen: To Feb 24, 2009 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

TRIPOINT THOR SE

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Ne Avg 02, 2015 5:17 pm

Kot sem nakazal v poročilu o Troy Signature, je ozemljitveni kabel Thor SE pravzaprav nujna dopolnitev (in nadgradnja) tovrstne ozemljitve. Na poti je torej Tripoint Thor SE in poročilo sledi...
Marko Puš
mod
 
Prispevkov: 196
Pridružen: To Feb 24, 2009 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Re: TRIPOINT TROY SIGNATURE

OdgovorNapisal/-a administrator2 » To Sep 29, 2015 8:27 am

Ta tema se nadaljuje v rubriki kabli (viewtopic.php?f=29&t=500).
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

TRIPOINT THOR SE MASTER REFERENCE

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Po Maj 02, 2016 11:52 am

Spodnji komentar (objavljen 28.9.2015) je prenešen iz teme "Kabli", ker zaradi nadaljevanja bolj spada na to mesto...

"Kot sem navedel v poročilu o Tripoint Troy Signature ozemljitveni napravi, je izjemno pomemben del tovrstne dodatne ozemljitve tudi visokokakovosten ozemljitveni kabel Tripoint Thor SE Master Reference. Pred nekaj dnevi je prišel prvi primerek in za začetek je tukaj nekaj fotografij.

P1000061.jpg
P1000061.jpg (36.17 KiB) Videno 22926 krat


P1000063.jpg
P1000063.jpg (41.4 KiB) Videno 22926 krat


P1000064.jpg
P1000064.jpg (42.64 KiB) Videno 22926 krat


Kabel gre trenutno skozi 100 urno "ogrevanje" s Hagermanovim Frykleaner Pro Burn-in generatorjem."
P1000069.jpg
P1000069.jpg (55.68 KiB) Videno 22926 krat
Marko Puš
mod
 
Prispevkov: 196
Pridružen: To Feb 24, 2009 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

TRIPOINT THOR SE MASTER REFERENCE

OdgovorNapisal/-a Marko Puš » Po Maj 02, 2016 12:09 pm

P1000025.jpg
P1000025.jpg (49.01 KiB) Videno 22924 krat

Kar nekaj časa je preteklo od moje obljube, da bom napisal nekaj vtisov o tem ozemljitvenem kablu. Razlog ni v lenobi ampak sem moral izvesti kar nekaj preizkusov, da sem lahko ugotovil kaj natačno »dela«. Zato sem ga moral namestiti na različna mesta in ker ta kabel pač ne dela 100% kar takoj po priključitvi, to za seboj potegne malo daljše časovno obdobje preizkusa. Po dobrih šestih mesecih uporabe se je stanje stabiliziralo do te mere, da lahko naredim nekaj sklepov o tem, kaj ta kabel prinaša k dodatni ozemljitvi sistema.

Kot rečeno, je bil kabel par dni na »kabelskemu kuhalniku« Hagerman Technology, v sistem pa sem ga prvič priključil ravno takrat, ko je bil na obisku moj prijatelj, sicer zagret avdiofil. Misleč, da gre za optimalno mesto priključitve, sem ga namestil na glavno enoto Zanden phono predojačevalnika, kjer je nadomestil standardnega Signature srebrnjaka. Kljub temu, da sem vedel, da je treba biti potrpežljiv, ker bo takoj le malo izboljšav, so bila pričakovanja zelo velika z ozirom na ugled, ki ga ta kabel uživa, vendar pa sva bila oba s prijateljem vseeno precej razočarana. Razen malenkostno večje jasnosti glasbenega odra, drugih sprememb nisva slišala in »Thor seansa« se je na tem mestu končala. Sledilo je sproščeno poslušanje glasbe in po kakšnih dveh urah je prišlo do zanimivega pojava, ki sem ga opisoval že v poročilu o Troy Signature. Na plano so pričele prihajati informacije, akcenti in druge podrobnosti na mikro ravni, ki jih prej ni bilo slišati. Glasbeni oder se je še malo bolj razširil v vse smeri, glasba je postala še bolj sproščena, čustvena povezanost z njo pa še bolj intenzivna. Kvalitativno torej Thor SE ni prinesel nekih povsem novih izboljšav, samo dosežene oziroma že znane je dvignil še za stopnjo višje in se zdi kot logičen zvokovni podaljšek Troy-ja. Na mestu, kjer je bil nameščen, njegovi učinki kvantitativno mogoče niso bili na stopnji pričakovanj, precej drugače pa je bilo nekaj mesecev kasneje, ko sem ga zaradi premestitve naprav na stojalih, priključil na conrad-johnson GAT linijski predojačevalnik.

Tu pa so se stvari dogajale precej hitreje in bolj intenzivno kot doslej. Mogoče je razlog v že dobri uigranosti kabla, ampak učinki so bili precej bolj dramatični, kar je verjetno posledica tudi bolj primernega mesta, kjer so se kapacitete skupnih učinkov lahko optimizirale. Zanden naprave so ene najtišjih kar jih poznam in če človek ne bi vedel, da gre za cevne naprave, po osnovnem šumu na to zagotovo ne bi pomislil. GAT pa je v primerjavi z Zandnom malce glasnejši (čeprav niti slučajno ni glasen, da ne bi bilo kakšnih nesporazumov), vendar pa se učinki zmanjševanja osnovnega šuma naprav in s tem zatemnitve šuma v ozadju, precej bolj poznajo. Tu so do izraza prišle vse izboljšave, ki so bile na phono stopnji sicer zaznavne, a manj intenzivne ali pa so se samo nakazovale. Da se ne bi ponavljal naj rečem samo to, da Thor SE deluje kot nekakšen pospeševalec ali »booster« učinkov Troya in predstavlja njegov zelo pomemben sestavni del. S standardnimi Signature kabli sicer ni prav nič narobe, svojo nalogo očitno opravljajo tako kot je treba, le Thor SE je tako zelo superioren, da ima človek občutek, kot da bi v sistem priklopil še en Troy.

Negativne strani? V zvokovnem smislu jih seveda ni, je pa kabel, kot se nakazuje iz fotografij, zelo debel in težak ter s tem težji za priključitve (na vijake na ohišjih komponent kar pozabite), glavna »slabost« pa je žal njegova cena, ki je glavna omejitev, da teh kablov ni več v sistemih s Troyem. Ker pa je v High-Endu že dolgo časa pri cenah omejitev samo nebo, je Thor SE cenovno še sprejemljiv, če ga primerjamo na primer s katerimkoli tovrstnim kablom angleškega proizvajalca Dalby Audio (Ode ali Celestial), ali z najnovejšim kandidatom za kralja ozemljitvenih povezav – Tripoint Emperor Ground. Točnih številk ne bi razkrival, da ne bo koga kap, lahko pa povem, da cene teh kablov niso dosti nižje kot cene najdražjih zvočniških ali povezovalnih kablov, če upoštevamo dejstvo, da kupec pri tem dobi samo en kabel in ne dva - za levi in desni kanal.

Moje izkušnje s preiskusi tega kabla na različnih komponentah sistema so skladne z ugotovitvami tudi drugih uporabnikov. Nekje so učinki večji, drugje pač manjši, zato je treba izvesti nekaj menjav, da bi ugotovili, kje se njegovo delovanje najbolj pozna. Naslednja stvar, na katero je treba paziti je sama priključitev. Naprav, ki imajo poleg ostalih priključkov še ozemljitvene ni prav veliko, vendar se zavest o pomembnosti tega aspekta reprodukcije tudi pri proizvajalcih krepi in vedno več je takšnih, ki že v osnovi na svoje izdelke nameščajo tudi ozemljitvene priključke. Zanden, Robert Koda in Tidal so samo nekateri od njih in prepričan sem, da jih bo v prihodnosti še več. Tripoint kabli in Troy Signature imajo namreč zvočniški sistem priključevanja, torej klasične zvočniške vilice in te zahtevajo tudi tovrstne priključke na drugi strani, zato je uporaba navadnih vijakov na ohišjih naprav povsem neadekvatna.

Thor SE je debelejši od mrežnega Cardas Clear Beyond...
P1000533 (1).jpg
P1000533 (1).jpg (45.69 KiB) Videno 22924 krat


P1000544.jpg
P1000544.jpg (41.13 KiB) Videno 22924 krat

Ozemljitveni sistem Tripoint je, tako kot mnoge druge avdio naprave, predmet napadov avdio skeptikov in nejevernih Tomažev v smislu, da »to ne more delati«, saj, da so vsi sistemi itak že ozemljeni, da gre spet za nov »nateg« lahkomiselnih, če že ne neumnih avdiofilov z veliko denarja...ipd, vendar pa ne morete prebrati ali slišati prav nobenega negativnega komentarja o njem s strani kogarkoli, ki je kdaj že slišal, kakšen je njegov vpliv na zvok sistema. Vsi tisti, ki ga imamo, ali so ga že kdaj slišali, poročajo o povsem enakih zvokovnih posedicah njegove uporabe! Množična halucinacija to najbrž ni... Moj prijatelj, ki je bil pri meni ob prvi priključitvi kabla Thor SE v sistem celo pravi, da bo Troy prva naprava, ki jo bo kupil, ko bo nadgrajeval svoj sistem. Pokazatelj kakovosti in učinkovitosti je tudi ponudba na trgu rabljenih naprav. Zelo redko boste našli kak rabljen primerek, če pa že, cena ne bo bistveno nižja od nakupne, motiv prodajalcev pa je praviloma Tripoint Emperor.

Tripoint Troy Signature in Thor Special Edition spadata v kategorijo naprav, za katere se včasih reče, da je bolje, da jih sploh ne slišite, če jih ne morete kupiti. Kljub temu vsakomur, ki ga to zanima ZELO priporočam, da izkoristi priložnost in če je le mogoče posluša, kaj ta ozemljitvena tehnika prinaša, vendar bodite pripravljeni, da potem ne boste več tako zadovoljni z zvokom sistema brez njega...
Marko Puš
mod
 
Prispevkov: 196
Pridružen: To Feb 24, 2009 5:18 pm
Kraj: Ljubljana


Vrni se na ELEKTRONIKA

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost