AUDIO KNJIGE- GET BETTER SOUND,.....

avdio-sem so premaknjene tudi vse stare teme

Re: GET BETTER SOUND- knjiga

OdgovorNapisal/-a akacjan » Sr Jan 21, 2009 1:15 am

Franc, a si mislil Kar-aj-an !?
lp
A.
akacjan
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Sr Feb 16, 2005 10:29 pm

Re: GET BETTER SOUND- knjiga

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Sr Jan 21, 2009 8:38 am

Ja, mislil sem Herbert von Karajan-a. Hvala, sem popravil. Kaj ?eš, jetlag in viroze.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: GET BETTER SOUND- knjiga

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Sr Jan 21, 2009 8:03 pm

Postavitev zvo?nikov:
Tip # 81

Ko postavljate zvo?nike bolj skupaj ali narazen, jih postavite tako, da zapolnite zvo?no sliko v sredini. Toda, ?e je le ena komponenta v vašem sistemu napa?no priklju?ena na AC napetost(FK: o tem kako, pa drugi?), , bo masa šla preko oklopa, kar bo dalo malce zmanjšano separacijo, kar bo dalo ve? polnjenja ali obarvanja zvoka v sredin o obeh kanalov. Ko pa boste priklju?ili vse komponente pravilno, bo nastala mogo?e manjša luknja v zvoku na sredini, ker bo manjkalo dodatkov iz obeh kanalov. Zato je potrebno tedaj zvo?nike primakniti skupaj za par cm. Tedaj boste dobili bolj precizen, fokusiran zvok. Probajte.

FK: seveda se lahko hitro odlo?ite-zaradi pomanjkanja resolucije, izkušenj, .... vašega sistema, da se vam bo zdela napa?na AC polarizacija celo boljša. Toda ne pozabite, manj je ve?, velja tudi v avdiju. Balansirani sistemi naj bi imeli s tem manj težav, a kaj, ko znotraj vse komponente niso popolnoma balansirane.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: GET BETTER SOUND- knjiga

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Če Jan 22, 2009 10:06 am

Testiranje komponent:
Tip #121:
Jasno je vsem, da morajo biti digitalne komponente priklju?ene vsaj 24 ur, da lahko dajo od sebe najve?- še boljše je, ?e so stalno priklju?ene. Toda, tako kot vaš PC , je tudi te komponente potrebno ob?asno "restart", se pravi rebooting, oz. izklju?iti za ?as od 45-90 sekund. ?e ve?, se za?ne vezje ohlajati. Tako kot PC, bo tudi vaš digitalni izvor delal po rebooting hitrejše. Zato pazite pri testiranju novega CD playera, ko sta oba priklju?ena in potem novi CD izklju?ite in ponovno priklju?ite, vašega starega pa ne.

FK:Ko stvar ne gre pri PCju je to prva pomo?, mar ne.

Tip#122:
Potenciometri ali preklopniki, ko jih ne uporabljate pogosto, ali pa skoraj nikoli tvorijo na površini kontaktov oksidno površino, ki slabše prevaja. Zato je obvezno potrebno- ob izklju?enem sistemu seveda, vsake toliko ?asa zavrteti gumb za glasnost par krat do konca in nazaj, ter prevrteti vse preklopnike. S tem se bo del oksida o?istil s kontaktov in dal signalu bolj ?isto pot.

FK: Ko uporabljate novo aparaturo, le ta tega problema nima in ob preklapljanju kablov ste isto naredili s konektorji na vhodih, izhodih ali zvo?nikih. Zato ob zaklju?ku poslušanja, ko ste se odlo?ili , da je nova komponenta boljša, staro še enkrat priklopite nazaj in poskušajte sproš?eno vse še enkrat preposlušati in premislite, ali je nova aparatura res zvenela boljše.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: GET BETTER SOUND- knjiga

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Pe Jan 23, 2009 4:42 pm

Splošno:
Tip #176
Ve?ino vseh tvikov: police, špice,kroglice, podložne nogice, ipd imenuje uglaševalni pripomo?ki, ki malce vplivajo na zvok.

Vpliv postavitve aparatur na police:
Debelejša je polica, manjši je efekt, toda, ?e postavite komponento bolj spredaj boste dobili bolj kontroliran bas in zvok bo bolj naprej, ?e porinete komponento bolj nazaj, boste dobili bolj poln bas, ter toplejši zvok.

FK:Verjetno vpliva to, da polica bolj resonira na sredini, ter s tem komponenta bolj niha in je bas manj kontroliran. ?e pa je komponenta bolj naprej, pa je mogo?e le ve? odbojev visokih tonov od sprednje ploš?e in je zvok bolj naprej. Za hec poskusite postaviti na vrh zvo?nikov na pol odprto škatlico od Cdja v obliki ?rke A-kot plug in poslušajte razliko v zvoku.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: GET BETTER SOUND- knjiga

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Sr Jan 28, 2009 10:03 am

Nastavitev suba:
Tip #183

?e mislite nastaviti rez na subu pod 50Hz, potem lahko uporabljate bas inštrumente za nastavitev nivoja. Toda v ve?ini primerov boste rezali base med 75 in 100Hz. Tedaj NE smete uporabljati bas inštrumentov za nastavitev, ker boste nastavili nepravilno in nivoji ne bodo usklajeni.
Najboljše je uporabiti moški oz. ženski vokal. Nivo basa vpliva na zgornji spekter in vokal naj se ne sliši preve? kot momlja ali preve? svetlo. Ko ste to dosegli potem dokon?ajte precizen set up z poslušanjem ?inele ali udarjanje bobnarskih pal?, da se slišijo ?im bolj polno, a pravilno.

?e uporabljate glasbo z veliko basa, ne boste mogli nastaviti, ker imajo posnetki veliko dodane bas energije in ne veste kje je nevtralni nivo.V tem primeru boste menjali nivoje za vsako ploš?o posebej.
Zato je edini na?in tak, da se vokal sliši koherentno ?ez cel spekter.

FK:Pred mnogimi leti je pokojni g. Dragovi?( iz Beograda leta 1976-77 - to so bili eni prvih zapiskov v rajnki YU o boljšem HIFIju v reviji Studio), za?el opis dobrega basa s tem, kako dober mora biti visokotonec za reprodukcijo dobrih basov.
Sami pa ste tudi že poslušali sub, ki oddaja v bistvu samo momljanje in grmenje, nobene definicije ali hitrosti basa ni tam, to se vse dogaja višje v frekve?nem spektru. Toda nizke frekvence so podlaga za višje tone oziroma, harmonike in šele seštevek( reprodukcija) vseh, da svojo barvo tona.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: GET BETTER SOUND- knjiga

OdgovorNapisal/-a fotr » Sr Jan 28, 2009 10:48 pm

administrator napisal/-a:Postavitev zvo?nikov:
Tip # 81

Ko postavljate zvo?nike bolj skupaj ali narazen, jih postavite tako, da zapolnite zvo?no sliko v sredini. Toda, ?e je le ena komponenta v vašem sistemu napa?no priklju?ena na AC napetost(FK: o tem kako, pa drugi?), , bo masa šla preko oklopa, kar bo dalo malce zmanjšano separacijo, kar bo dalo ve? polnjenja ali obarvanja zvoka v sredin o obeh kanalov. Ko pa boste priklju?ili vse komponente pravilno, bo nastala mogo?e manjša luknja v zvoku na sredini, ker bo manjkalo dodatkov iz obeh kanalov. Zato je potrebno tedaj zvo?nike primakniti skupaj za par cm. Tedaj boste dobili bolj precizen, fokusiran zvok. Probajte

Ali ima kdo kakšne izkušnje s postavitvami zvo?nikov Altec 604 ?? Nekje sem prebral, da je menda najbolje te škatle poriniti v kot sobe. Sam tega še nisem preskusil, ker jih moram namre? malce predelati, da bi šli v kot ( je pa? mansardna soba, z nizkim kolen?nim zidom)
fotr
fotr
mod
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Pe Feb 18, 2005 10:37 am
Kraj: Škrilje vas nad Igom

Re: GET BETTER SOUND- knjiga

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » So Jan 31, 2009 4:20 pm

Osnovna postavitev zvo?nikov-bas
Tip #75

Za postavitev zvo?nikov v sobo morate najprej ugotoviti, kje boste za?eli s postavitvijo. Osnovni kriterij je ta, da boste dosegli ?im boljši bas, ki gre ?im nižje in s ?im ve?ji linearnostjo, se pravi brez špic ali dolin po spektru, ki jih povzro?ajo stoje?i valovi, ipd.
Zato je naprej potrebno ozna?iti simetralo v sobi. Na enem koncu simetrale boste imeli mesto poslušanja, na drugem koncu pa boste razporedili oba zvo?nika, enakomerno oddaljena od zadnje stene, ter enako levo in desno od te simetrale. Za?etna postavitev zavisi od informacij in znanja , ki ga imate. Se pravi uporabite podatke proizvajalca, iz testov, lastne in izkušnje prijateljev , iz forumov.
Same zvo?nike obrnite malce navznoter, tako, da se osi visokotoncev sekajo cca 0.5 m za vašimi ušesi.

Najbolj pomembno je odkriti, kje je mesto poslušanja, kjer bodo negativni u?inki na bas najmanj mote?i in pozitivni u?niki oja?anja basov najve?ji.
Vsaka soba ima stoje?e valove, to pomeni oja?anje basov na nekaterih frekvencah in požiranje basov na drugih frekvencah. To je odvisno od dimenzij sobe ter oddaljenosti basovskih enot od vseh površin( tla, strop, stene).
( FK: to nima veze z dobrimi ali slabimi dimenzijami sob- velja za vse, razlika , med dobro in slabo je le v tem, da se oja?anja ali požiranja razli?nih frekvenc ?im bolj enakomerno razpršena in s tem manj motijo).

Premikanje zvo?nika v sobi naprej ali nazaj od zadnje stene vpliva precej na razlike v basu. Toda premikanje mesta poslušanja za enako razdaljo naprej- nazaj bistveno bolj vpliva na razlike v basu in spodnje srednje podro?je.

Oja?anje ali požiranje dolo?enih frekvenc je odvisno od odbojev. ?e potuje zvo?ni val
( FK: nizke frekvence imajo ve?jo valovno dolžino- v praksi to velja za frekvence pod 300Hz do stene in se odbije nazaj , se nekateri valovi sre?ajo z hrib?ki- zgoš?inami, drugi pa z dolinami- razred?inami in se seštejejo. ?e se sre?ata dva hrib?ka se oja?a mo? vala, ?e se pa sre?ata hrib?ek in dolina se izni?ita)
do razli?nih sten, ki so razli?no oddaljene, pride do razli?nih oja?anj in oslabitev nizkih frekvenc. Zato razli?no pozicioniranje zvo?nikov in ušes , to tudi tako zaznava. Zato s premikanjem poskušamo najti najbolj optimalno rešitev za dane pogoje.

Za za?etek izberite CD, ki ima ponavljajo? akusti?en bas- predvsem, ko igra bas po glasbeni lestvici gor in dol. Po?asi hodite po sobi, kjer naj bi bil možno mesto poslušanja. Na vsake 0.5 m se bo pokazalo, kje je bas bolj pravilen in manj done?. Ozna?ite si mesto, kjer se vam to zdi najboljše.
To naj bi bila za?etna pozicija mesta poslušanja.

?e sedaj premaknete zvo?nike naprej ali nazaj, se bo razlika v basih na mestu poslušanja zdela manjša kot preje. Zamenjajte ploš?o z drugo, ki ima base in poskusite najti optimalno sprejemljivo pozicijo za ?im ve? ploš?. Poslušate, da bas ni preve? napihnjen in da ga ni premalo. Isto?asno poslušajte še za najgloblji bas. Toda ni nujno, da bo to ista pozicija, zato izberite kompromis za ?ist bas ter da je najgloblji. Te premiki bodo sedaj že v rangu 15-30 cm. Ko ste izbrali to to?ko, jo ozna?ite na simetrali.

Sedaj premaknite zvo?nike in na mestu poslušanja poslušajte base. Ko boste našli optimalno razdaljo zvo?nikov od zadnje stene, še enkrat preverite ,kako se sedaj sliši , ?e zopet malce premaknete mesto poslušanja naprej- nazaj.

Seveda, ?e imate analizator sobe, boste lažje našli mesto poslušanja

Tip #76 Kje za?eti z postavitvijo zvo?nikov:
?e imate majhno ali srednje veliko sobo, zna biti najboljši bas na sredini zelo blizu zadnje stene. Tam se dokaj ugodno seštejejo vsi vplivi sobe. Namre? v majhni sobi je težko s poslušanjem najti stoje?e valove, ker jih je preve?.
Toda slabost take pozicije so bližnji odboji srednjih in visokih frekvenc od zadnje stene, ki vplivajo na samo glasbeno informacijo. Zato je potrebno tedaj zadnjo steno dušiti. V taki sobi iš?ite mesto poslušanja v rangu 40-80 cm od zadnje stene. Toda ne ?isto ob steni.

Fina postavitev- glej tip #77.

FK: Ko postavljate zvo?nike v sobi, vsekakor poskusite za?eti tako, da razdalja basovca od zadnje stene, ne bo enaka razdalji do stranske stene. Tedaj bo negativni u?inek dvojen. Zato naj bo razdalja neenaka in ne mnogokratnik, temve? razli?no. Pri tem pa seveda še upoštevajte tudi razdaljo do tal. Vse tri dimenzije naj bodo ?im bolj razli?ne in ne mnogokratniki med seboj.( 0.5 m od tal, 1 m od zadnje stene in 1 m od stranske- NI dobro! Toda 0.5 m od tal, 1,2 m od zadnje ter 0.7m od stranske je že precej boljše). Seveda ko postavljate majhen zvo?nik, ki ima primankljaj basov pod 80-90 Hz boste tedaj iskali postavitev, ki ima VE? basov, ne glede na kvaliteto-toda tu morate biti zelo pazljivi.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: AUDIO KNJIGE- This is your brain on music

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Če Apr 02, 2009 3:56 pm

Prenos iz rubrike Ostalo-Svet zvoka in glasbe:

Ali ste si mogo?e že prebrali tole knjigo. Sam sem jo ravnokar dobil.
Daniel Levitin- This is your brain on music( 2006).

Avtor opisuje kako sta glasba in zvok in njuna precepcija povezani na na?in, kot do sedaj tega še ni nih?e nikoli opisoval. Ima izkušnje kot glasbenik in kot snemalec ter producent. Nisem je še za?el brati, a za za?etek le tale ocvirek iz uvoda ( prosti prevod iz angl):

" Mnogo let kasneje, je sre?al Paul Simona, ki mu je dejal, da on vedno iš?e le zvok. Na?in , kako PS posluša svojo glasbo oz. ploš?e je da iš?e zvok v njih; ne akorde, besedila,..- samo kakšen ob?utek daje splošni zvok."
_________________
FK
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: AUDIO KNJIGE- This is your brain on music

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Če Apr 02, 2009 4:20 pm

administrator napisal/-a:Prenos iz rubrike Ostalo-Svet zvoka in glasbe:

Ali ste si mogo?e že prebrali tole knjigo. Sam sem jo ravnokar dobil.
Daniel Levitin- This is your brain on music( 2006).

Avtor opisuje kako sta glasba in zvok in njuna precepcija povezani na na?in, kot do sedaj tega še ni nih?e nikoli opisoval. Ima izkušnje kot glasbenik in kot snemalec ter producent. Nisem je še za?el brati, a za za?etek le tale ocvirek iz uvoda ( prosti prevod iz angl):

" Mnogo let kasneje, je sre?al Paul Simona, ki mu je dejal, da on vedno iš?e le zvok. Na?in , kako PS posluša svojo glasbo oz. ploš?e je da iš?e zvok v njih; ne akorde, besedila,..- samo kakšen ob?utek daje splošni zvok."



_________________
FK



Torej knjiga opisuje kako sprejemamo zvok, kako je sestavljena glasba. Kako dojemamo tone, zvok, ritem, kaj je tisto ki daje glasbi ton, karakter, ipd. Toda sem šele na za?etku in za za?etek dve "poenostavljeni cvetki" iz uvodnih strani:


1. Katerikoli osnovni ton ( "nota") proizveden iz nekega inštrumenta je njegova osnovna frekvenca, ter niz višjih harmonikov, ki se podvajajo, npr. ton A 440Hz, ima harmonike 880Hz, 1320Hz,1760Hz,..... Barvo tona, oz , da lahko lo?imo isti ton zaigran na razli?ne inštrumente, pa daje razli?no razmerje višine višjih harmnonikov.
Torej enako velja za nižje tone, oz. vse frekvence v tem zaporedju. Tako, da ?e npr. generiramo zvok 100Hz, in mu dodamo 200Hz, 300Hz, 400Hz, ipd. dobimo nek "bas ton" z osnovno frekvenco 100Hz. In ?e nato osnovni ton odrežemo in predvajamo vse ostale harmonike v istem razmerju, ne opazimo razlike- še vedno ga slišimo kot isti nizki 100Hz ton.

Verjetno bo kasneje avtor v knjigi razmišljal podobno kot sedajle jaz sam. Vsi ste (smo) bili impresionirani nad kakšnim majhnim zvo?nikom ,kako dobro igra base, ?eprav je majhna škatla z majhnim basovcem. In ?e ta zvo?nik, ki ima dobre base uspe kvalitetno odigrati v pravem razmerju vse ostale višje harmonike , potem lahko da dober bas tudi brez najnižjih frekvenc!


2.Tolkalni inštrumenti imajo malce druga?no zgradbo tona. Ob za?etnem udarcu se ve? ne dotikamo vibrajo?e membrane. Za?etni udarec ima polno razli?nih osnovnih frekvenc( in ne samo ene, kot struna) ter polno harmonikov.Po za?etnem udarcu pa se ve?ina osnovnih tonov izniha in nato membrana bolj niha z eno osnovno frekvenco in množico višjih harmonikov, kar da barvo dolo?enemu inštrumentu podobno kot pri zgornjem primeru.
Toda, ko so eksperimentalno odrezali za?etni udarec, ki ima veliko naklju?nih frekvenc in obdržali nadaljevanje tona se je pokazalo, da poslušalci nismo mogli lo?iti razli?nih bobnov. Se pravi v tem primeru šele kombinacija za?etnega naklju?nega udarca in nadaljevanje sta skupaj dala karakter inštrumentu.

To pa meni daje misliti, kako zelo je pomembno, da kvalitetno in z dovolj mo?i reproduciramo za?etke tonov in ni dovolj imeti samo lepo zvene? oja?evalnik šibkih( obi?ajno lampaških) mo?i, oz. zakaj zvo?niki z visokim izkoristkom lažje dihajo- zato ker mogo?e lažje bolj pravilno delajo z ve?jo rezervo mo?i , ki z manj težav reproducirajo tranziente.

Toliko za v premislek!
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: AUDIO KNJIGE- GET BETTER SOUND,.....

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Sr Apr 22, 2009 6:07 pm

Nadaljevanje: Daniel Levitin- This is your brain on music( 2006).

Moram priznati da, po polovici knjige so me že vsi siti, ko citiram stvari iz knjige. Toda eno izmed vprašanj in odgovor nanj, na katero knjiga daje odgovor je ta: Kako lahko v parih sekundah naši možgani klasificirajo glasbo: rock, jazz, klasika? Glede na to, da je glasba stvar ritma, tempa, tona.......
Ali pri percepciji zvoka v živo nam je bolj pomembno od kje to?no prihaja zvok glede na levo in desno, ne pa toliko kot pa gor in dol. In lahko tudi lažje lo?imo in poslušamo zvok ali govor lociran horizontalno.

Ali ,kako spoznavamo glasbo, ki nam je takoj vše?, ker smo jo že slišali, ali pa je le podobna?
Ali pa vprašanje, kaj vpliva na to da imamo ob?utek "tajminga" , ritma, ali višine tona?

Ali pa v ?em je štos, da nam je neka pesem izredno vše?, ?eprav je v osnovi enaka neki drugi, ki nam ni? Mislim, da bi se iz te knjige skladatelji ali glasbeniki lahko mnogo nau?ili- seveda, ?e se tega ne u?e že drugje.
Ali npr. v ?em je razlika med bobnanjem "drum machine" in bobnarjem. Ne, ni štos v zvoku, temve? v tem, da pravi bobnar niha ritem gor in dol glede na ob?utek......ra?unalnik pa to dela na kvarc cajt.

Npr. ob testiranju absolutnega posluha so nau?ili neglasbenike tudi tega, da so izostrili uho na to temo.Jasno je da niso znali re?i to je ton A, toda razlikovali so kdaj je ali ni enak referenci.
Torej, neglasbeni avdiofili pozor!
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: AUDIO KNJIGE- GET BETTER SOUND,.....

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Po Jun 01, 2009 9:56 am

Ravnokar sem dobil novo knjigo:
Floyd E. Toole: Sound reproduction-loudspeakers and rooms
2008

Tisti, ki ga ne poznate- ?lovek ,ki se že preko 50 let bavi z avdiom. Poznanih je mnogo njegovih znanstvenih ?lankov. Je ?lovek ,ki ves ?as poskuša najti povezave med slišno, slušno in merjeno izkušnjo v avdiju.
Sama knjiga ima preko 500 strani in je razdeljena na ve? poglavij . Obravnava prakti?no vse ,kar je povezano z naslovno temo. Oziroma mnogo stvari lahko tam preberemo prvi?: Npr. kaj definira našo sobo kot "akusti?no majhno"? Ali pa kaj sploh je "tight" bas. Kaj je tranzicijska frekvenca sobe? Kako vrstni stoli v dvorani požrejo zvok od 100-200 Hz, a le v partnerju, na balkonu pa ne? (Pa imejte to za živo referenco zvoka) Seveda je v knjigi mnogo ve?.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: AUDIO KNJIGE- GET BETTER SOUND,.....

OdgovorNapisal/-a kuzma2 » Če Avg 20, 2009 6:32 am

Trije osnovni povzetki iz knjige "Get Better Sound":

1. Postavite zvo?nike ,tako, da bo bas najbolj poln, linearen in ?ist. To da glasbi ritem.

2. Ne postavite zvo?nikov preve? narazen- zvok bo tenak in nefokusiran.

3. Umaknite audio stojalo ali vse ostalo da je prazen prostor med zvo?niki. Boljši zvok bo , tudi ?e uporabite zaradi tega daljše in cenejše kable.
FK
kuzma2
 
Prispevkov: 1707
Pridružen: Pe Mar 11, 2005 3:22 pm

Re: AUDIO KNJIGE- GET BETTER SOUND,.....

OdgovorNapisal/-a administrator2 » Pe Apr 09, 2010 4:13 pm

Bralcem knjige "Get better sound"( GBS) ni to nič novega, toda takle povzetek audio mitov s strani Jim Smitha, ki v bistvu s premalo znanja samo škodijo zvoku pa je takle:

Imenuje se ACK: Audiophile Common Knowledge:

ACK responsible:
In my experience, ACK may be responsible for doing more harm than good. Here – in no particular order – are some ACK favorites – myths that have developed into Audiophile Common Knowledge:


•Rooms with non-parallel walls sound better.
•The “rule of thirds” is a great set-up guide.
•Cathedral ceilings provide great sound.
•A wide sweet spot is best for great sound.
•Bass is non-directional, so exact woofer placement and orientation isn’t critical.
•Bass is non-directional, so only one sub is required.
•The best speaker drivers must be low-mass.
•A “fast” bass driver is superior to others.
•The best sounding systems are dead quiet.
•Granite makes a great isolation material.
•Cones & spikes provide isolation.
•Wide dispersion is desirable for consumer audio loudspeakers.
•An equilateral triangle (speakers and listening seat) set-up yields great sound.
•The best bi-amplification is done with transistors on bass, tubes on top.
•Achieving the tightest bass should be your goal.
•Speaker set-up diagrams/guides from various manufacturers will provide the best sound.
•There are several known “good” listening room sizes/dimensions.
•Building a new listening room with a good spread-sheet program will provide great sound.
•If you’re past 50, you can no longer hear well enough to really care about your sound quality.
•And others, equally as revered, and equally as questionable (once you know the facts).

Of course, as a GBS reader, you already know the real insights on most of these ACKisms….

Pa veselo razmišljajte o teh stvareh.
FK2
administrator2
Site Admin
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če Nov 12, 2009 5:27 pm

Prejšnja

Vrni se na HIFI 2005-2013

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov