Tretja števila Audiofila je bila po moje najboljša. Vsebovala je namreč največ testov zares kakovostnih naprav, zanimivih novic in člankov. Jasno, spet je bilo najbolj vroče v rubriki pisma bralcev, vendar je bilo tokrat več pozitivnih kot negativnih ozivov, med katerimi je bil eden tako temeljit, da uredniku ni preostalo drugega, kot da avtorja povabi k sodelovanju. Enkrat lahko ugibate, ali je gospod sprejel povabilo... Med novicami je treba omeniti prihod monoblokov Audio Research M-300, gramofonske glave Ortofon MC30 Super, zvočnikov Apogee Caliper in Conrad Johnson predojačevalnika Premier Seven, v tistem času, pa se je »rodila« tudi nova avdiofilska legenda, VTL.
Članek DIGITALNA PRAVLJICA je bil nadaljevanje teme o kakovosti CD predvajalnikov tistega časa s tem, da so bili predstavljeni nekateri najboljši primerki, na primer Cambridge CD1 in CD2, legendarni cevni model California Audio Labs Tempest, ki je dolga leta držal primat med tovrstnimi napravami, pa Kinergetic KCD-20 in Sonographe SD-1. J.M.Hughes je predstavil zanimiv pogled na temo referenčnega sistema in pojasnil, zakaj je pomembno imeti referenco sestavljeno tudi iz poceni komponent. V članku EZOTERIJA – BITI ALI NE BITI je beseda tekla o nastanku razreda
State-Of-The-Art, o razlogih za njegov nastanek in obstoj, zakaj so cene komponent tako visoke in še čem, Milan Rupić je v portretu predstavil najbolj izstopajoče proizvode tovarne Ortofon, Franc je nadaljeval obdelovanje problematike akustične obdelave prostorov in pomembnosti VTA pri nastavitvi geometrije odjemne doze, sledila pa je še serija petih testov komponent visoke kakovosti.
Najbolj obširen je bil test ročice SME Series V, ki v tistem času ni imela prave konkurence, temu je sledil test dvojca conrad-johnson PV-5/MV-50, ki je povečal pogostnost mojih sanj o nakupu njihovega vstopnega modela (če me spomin ne vara je bil to PV-3), ki se je nekaj časa prodajal tudi kot (pol)KIT. V istem razredu je bila tudi gramofonska glava van den Hul MC10, mogoče še malo višje pa zvočniki Energy 22 Reference Connoisseur o katerih sem prav tako še leta sanjal. Pod vsemi testi je podpisan BB. Zanimiv je bil tudi opis delovanja čistilca plošč VPI HW 16.5, še posebej v luči zvokovnih učinkov ultrazvočnih modelov današnjega časa in neverjetno, formula čistilne tekočine se od takrat ni dosti spremenila. Destilirana voda, malo izopropilnega alkohola, kapljica čistila, kapljica tekočine za razbijanje površinske napetosti vode in še malo čistila za stekla za odstranjevanje emulzije, ki ostane na plošči ob proizvodnji.
Glasbene strani so bile prav tako bolj obsežne kot prej, objavljeno je bilo tudi nekaj malih oglasov in za četrto številko je bilo najavljeno, da bo tematsko zvočniška.
- Audiofil.3.jpg (61.15 KiB) Videno 143665 krat